1

ניתוח קהלים ובניית מסרים

פיצוח הכאבים , המוטיבציות והחסמים של קהלי היעד שלכם ועל בסיסם השחזת סט מסרים מדוייק שתואם לכל שלבי הפאנל השיווקי

2

בניית מסע לקוח

אז איפה הם נמצאים? בעזרת מיפוי נקודות המפגש האופטימליות ביותר עם הלקוח והבנת המדיות בהם הוא משתמש נדע למקסם את הקמפיין שלנו בצורה המיטבית

3

מבוססי דאטה

צמחנו מהדיגיטל, ואנחנו מתמחים בסגמנטציית קהלים , מרקטינג אוטומיישן, ליד נרצ’רינג, קונברג’ן רייט אופטימיזיין ועוד!

4

מדיה אופטימיזיישן

לאורך כל הקמפיין אנחנו במעקב צמוד אחרי האנליטיקס, אופטימיזציה פר ערוץ, שינוע תקציבים מערוץ לערוץ, הזזת תקציבים בין שלבי הפאנל תוך כדי תנועה, עבודה מתוך ה-CRM של הלקוח והבאת אינפוטים בלייב

ליצירת קשר השאירו פרטים

או התקשרו למספר 054-7994700