ניתוח קהלים ובניית מסרים
בניית מסע לקוח
אז איפה הם נמצאים? בעזרת מיפוי נקודות המפגש האופטימליות ביותר עם הלקוח והבנת המדיות בהם הוא משתמש נדע למקסם את הקמפיין שלנו בצורה המיטבית
מבוססי דאטה
צמחנו מהדיגיטל, ואנחנו מתמחים בסגמנטציית קהלים , מרקטינג אוטומיישן, ליד נרצ’רינג, קונברג’ן רייט אופטימיזיין ועוד!
מדיה אופטימיזיישן
לאורך כל הקמפיין אנחנו במעקב צמוד אחרי האנליטיקס, אופטימיזציה פר ערוץ, שינוע תקציבים מערוץ לערוץ, הזזת תקציבים בין שלבי הפאנל תוך כדי תנועה, עבודה מתוך ה-CRM של הלקוח והבאת אינפוטים בלייב
או התקשרו למספר 054-7994700